reklama

Umývanie ohanbia studenou vodou vás dokáže vyliečiť z týchto chorôb. Bez liekov a zadarmo.

Ozdravná metóda, ktorá vás zbaví prebytočného stresu, navodí stratenú energiu a navyše zbaví vás mnohých zdravotných chorôb. Je dostupná a zadarmo, prečo sa o nej nevie viac?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

O derivačných kúpeľoch som sa dozvedela pred pár rokmi. V dobe, kedy som zázrakom a ne-logickým praktikám ozdravovania ešte vôbec neverila. Názov vo mne na prvé počutie evokoval „máčanie sa“ v bylinkách. Môj šok bol nekonečný, keď som sa od jednej liečiteľky dozvedela, že ide „o omývanie si ohanbia studenou vodou“. Okamžite som toto liečebné cvičenia pustila z hlavy. Ako vždy, aj v tomto prípade veci prijmeme až keď je na ne ten správny čas....

Pred pár mesiacmi som sa k téme derivačných kúpeľov dostala opäť pri debate s mojou zákazníčkou na tému šedivejúcich vlasov a prírodných druhov farieb. Spomenula mi práve derivačné kúpele, ktoré jej zastavili šedivenie vlasov a dokonca vlasy časom nadobudli opäť jej prirodzenú farbu. Asi tak, ako sa teraz pri čítaní čudujete a s úškrnom točíte hlavou, sa na mojej tvári objavila pochybovačná grimasa. A keďže som človek, ktorý potrebuje všetko vyskúšať, tak som veru vyskúšala a tak vám môžem zodpovedne priniesť všetky poznatky a výsledky, ktoré som počas trojmesačného (a stále trvajúceho) derivovania zistila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trochu teórie:

- Čo je derivačný kúpeľ, kto ho vymyslel a ako?

Na Slovensku o derivačných kúpeľoch príliš veľa článkov nenájdete, dokonca ani na internete a ak sa nejaký nájde väčšinou je to dookola opakovaný a prepisovaný text, ktorý je málo praktický a veľmi teoretický. Ja som sa na začiatku inšpirovala knihou„Uzdravujúca sila vody“ od France Guillain (kniha je v češtine a je to jediná téma na trhu s touto tématikou). Tam som nadobudla teóriu, ostatné priniesla prax :)

História ukazuje, že derivačné kúpele boli liečebným štandardom v Ázii, ale aj na iných kontinentoch a tvorili „časť výbavy pre prežitie“. Nanovo ich objavil v 19. St. Ludwig Kuhne v dobe, kedy žil sám so svojím psom a pozoroval jeho vylizovanie sa z rán. V čase, kedy trpel vysokými horúčkami a nevedel si už pomôcť, skúsil to, čo videl na svojom psovi – ten si pri akejkoľvek rane nielenže olizoval ranu, ale aj ohanbie. Previedol to do praxe a ochladzoval si ohanbie mokrou handrou počas celého dňa. Výsledkom bolo nielen prekvapujúco rýchle uzdravenie, ale aj jeho ďalšie štúdium tejto praktiky, prednášky po celej krajine a preklad jeho knihy do 32 krajín :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som si prečítala históriu nanovo objavenia derivačných kúpeľov nedávalo mi to žiadnu logiku. Bola som presvedčená, že vyliečenie u psa, podobne ako u iných zvierat spôsobili jeho všeobecne známe antibiotické sliny a nie ochladzovanie ohanbia.

Autorka vyššie spomínanej knihe (mimochodom matka 5 detí, ktorá sa 17 rokov plavila na mori na plachetnici) však toľkokrát spomína fakt, že veci niekedy nemusia byť logické a vysvetliteľné ale napriek tomu fungujú a že je to tá najlacnejšia a najdokonalejšia technika, ktorá x-krát pomohla jej aj jej deťom, keď boli ďaleko od lekára a modernej medicíny, že som neodolala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Autorka v knihe opisuje veľa príbehov svojej rodiny a známych, ktorým derivačné kúpele pomohli pri nasledovných problémoch :

Vypadávanie vlasov

- Šedivenie vlasov

- Únava, preťaženie, stres, nespavosť

- Nadváha, spomalený metabolizmus

- Chlamýdie, zápaly močového mechúra a pod.

- Závislosti

- Výborné výsledky pri akútnych bolestiach – hlava, zuby, uši, bolesť krku

- Výborný detoxikačný/čistiaci účinok

- Alergie, astma

- Zápcha

- Inkontinencia moču

Čo budete potrebovať:

  • Vodu – studničná, z vodovodu, morská alebo dokonca dažďová, teplota vody by mala byť medzi 10-15 st. Mala by byť rozhodne studenšia ako naše telo aj miestnosť, nie však tak ľadová, že nás oziabu prsty. Najmä v lete by ste k vode mali prihodiť kúsok ľadu, aby sa rýchlo neochladzovala. Ja to robím denne, nakoľko nám z batérie tečie voda s teplotou 16 st :)

  • Bidet, lavór, vaňu,....

  • Jemnú (najlepšie morskú) hubku

Ako praktizovať derivačné kúpele:

Vyhraďte si čas, ktorý vám najviac vyhovuje, buď ráno po zobudení, večer pred spaním, resp. aj 2 a viackrát za deň, ak chcete aby bol účinok intenzívnejší a nastúpil rýchlejšie požadovaný efekt. Napustite si do bidetu alebo lavóra či inej nádoby vodu. Základ je, že by ste mali byť v teple – vrchná časť oblečenia + teplé ponožky (nebojte sa prechladnutia, ani tí, čo mávajú časté zápaly z prechladnutia – práve naopak!). Sadnete si na bidet, resp. nad inú nádobu. Zadok ani stehná nesmú byť v žiadnom prípade ponorené do tejto studenej vody !! Môžete si kvoknúť nad lavór, sadnúť na kraj vane ale tak, aby ste mali nohy vyložené na vani a nemáčali si ich (trošku akrobatiky nezaškodí :))

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz namočte hubku do studenej vody a omyte si ohanbie smerom zhora dolu (nie až na zvierač). Prvý dotyk bude mierny šok, ale po pár ťahoch vám to príde prekvapivo príjemné a prirodzené. Hubku zakaždým namočíte a omyjete a takto dookola. Dĺžka derivačného kúpeľa u osôb do 70 kg je 10 minút, po 70 kg je to 15 min. Derivujeme tak, aby sme si hubku rukou neotepľovali, vždy celú namočíme. Muži si omývajú penis od koreňa po žaluď bez toho, aby sa ho dotýkali ! U detí začíname 2 minútami a postupne prejdeme na 4-5 minút. Derivovať môžete aj úplne malé bábätká napr. pri prebaľovaní (praktickú stránku si určite dokážete zabezpečiť). Po skončení derivácie sa oblečieme do teplého oblečenia a ideálne je ak o 10 minút neutekáme na autobus v teplote -17 st :)

Pravidlá:

 bidet, nádoba, hubka by mali byť čisté a každý člen rodiny by mal mať svoju hubku

- pri derivovaní zostávame v teple aj po jeho skončení sa hneď oblečieme

- nikdy si nenamáčame zadok a stehná, vo vode nesedíme !

- neomývame ohanbie až k zvieraču

- do 70kg 10 minút, nad 70kg 15 minút

- deti privykáme postupne

- ideálne je ak dodržiavame približný čas derivovania (ráno, večer)

- pri akútnych bolestiach zubov, hlavy, krku, horúčke môžeme robiť derivačné kúpele aj každú hodinu do odznenia bolesti

- počas menštruácie prestávka

Moje skúsenosti:

Som nadšená, že som objavila tak úžasnú, lacnú, jednoduchú a všade dostupnú techniku s toľkými pozitívnymi výsledkami. Pred dvomi mesiacmi moje dieťa zvládlo zápal mozgových blán (toto ochorenie bolo pred časom v Nitre v každej škole a škôlke) bez akýchkoľvek problémov – ani horúčka, ani zdurené uzliny, derivovali sme aj niekoľkokrát za deň – samozrejme sa dobrovoľne sama pýtala na bidet. Všetky moje deti (11, 6, 4) si teraz robia deriváciu úplne sami, hlavne ak ich začne niečo pobolievať. Spoza dverí počujem pri každom namočení a umytí „aby mi choroba odišla, aby ma bruško nebolelo, aby som teplotu nemala....“ :)) Derivačné kúpele spolu s absolútnou vierou dieťaťa vo vyzdravenie dokážu v tomto prípade okamžité účinky !!

Ja osobne sa cítim sviežejšie, zdravšie, vitálnejšie, úplne a absolútne mi prestali padať vlasy (spolu s užívaním lopúchového oleja na posilnenie vlasových cibuliek), pleť je sviežejšia, očné bielka jasnejšie, belšie....a derivácia patrí u mňa už ku každodennej rannej hygiene.

Tak do toho ! :)

Miriam Látečková

Miriam Látečková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Blog venovaný zdravému životnému štýlu, bylinkám, prírodnému liečeniu a alternatívnej medicíne. O tom, ako si uzdraviť svoje telo pomocou prírody. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu